2

Resident Evil : Afterlife

Posted in , , , , ,

Review
In a world ravaged by a virus infection, turning its victims into the Undead, Alice (Jovovich), continues on her journey to find survivors and lead them to safety. Her deadly battle with the Umbrella Corporation reaches new heights, but Alice gets some unexpected help from an old friend. A new lead that promises a safe haven from the Undead takes them to Los Angeles, but when they arrive the city is overrun by thousands of Undead - and Alice and her comrades are about to step into a deadly trap.

Sinopsis Indo
Dalam dunia yang dirusak oleh infeksi virus, mengubah korbannya ke Undead, Alice (Jovovich), melanjutkan perjalanan dia untuk menemukan korban dan memimpin mereka untuk keselamatan. pertempuran mematikan nya dengan Umbrella Corporation mencapai ketinggian baru, namun Alice mendapat bantuan tak terduga dari seorang teman lama. Sebuah petunjuk baru yang menjanjikan tempat yang aman dari Undead yang membawa mereka ke Los Angeles, tetapi ketika mereka tiba kota ini dikuasai oleh ribuan Mati - dan Alice dan kawan-kawan dia yang akan melangkah ke dalam perangkap mematikan.


Director : Paul W.S. Anderson
Writer : Paul W.S. Anderson
Release Date : 10 September 2010 (USA)
Genre : Action | Horror | Sci-Fi | Thriller
Cast : Milla Jovovich, Ali Larter, Spencer Locke, Sienna Guillory

DOWNLOAD FILM CLICK HERE

DOWNLOAD SUBTITLE CLICK HERE

...................................................................................................

2 comments:

Makasih dah Sudi Koment. Website ini Dofollow ya & Website ini tetap Hidup berkat dukungan dari Iklan di bawah ini. Support anda dg Klik iklan di bagian bawah ini ya.... makasih sebelumnya teman..